expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

úterý 6. srpna 2013

Hau au viii, How are you, Jak se máš?


New Zealand, Ashburton, 6. 8. 2013

Holub jede s Kaliankovou do Austrálie studovat.:-)

Je tomu tak, právě jsme obdrželi studentské víza do Austrálie, platné od teď do 14. 4. 2014.

Ale pěkně popořádku, to že pojedeme ze Zélandu do Austrálie, jsme rozhodli cca. před třemi měsíci a poté začalo plánování. Původně jsem chtěl oslovit školy na přímo a vše si zařídit sám, ale po krátkém zorientování v nabídce australských škol jsem dospěl k tomu, že levnější varianta bude spolupráce s nějakou českou agenturou. Agentury mají školy nasmlouvané a jsou schopny dosáhnout na nižší cenu, než je cena nabízená školou na přímo a to včetně provize pro agenturu. Navíc, agentura je schopna Vám vše zařídit, od školy jako takové, přes pojištění, víza, až po ubytování anebo třeba vyzvednutí na letišti. Z čehož vyplývá, že ušetříte spoustu času. No jenže moje zkušenost s agenturou je sice hodně stará, ale nikterak příjemná, takže pro mě vybrat agenturu byl velký oříšek. Navíc mi za oknem vyrostl rozmar měňavec od tý doby se světy střídají jako nálady, mizejí druhou sotva první dírou vlezou do hlavy, obštrukce, průtahy.....prago pyčo. No teď jsem se nechal unést, ale je to tak, mám trošku problém s finálními rozhodnutími, tak i vybrat agenturu byl běh na dlouho trať.  Z celkem velkého výběru, se u mě do malého finále dostali 3. Uděláme jim trošku reklamu a jmenovitě to byly Australiaexpert, Australiaonline, Com-in study. Kdybych chtěl do Perthu, jel bych s Com.in study, což je malá agentura se sídlem v Perthu, skvělý osobní přístup, rychlé odpovědi po mailu a i pár rad poté, co jsem řekl, že jsem se rozhodl pro jinou agenturu. Bohužel nemají sídlo v Sydney, kam jedeme, takže jsme se nedohodli. Australiaonline mi byla doporučena vícero známými, ale hodně mě zklamal přístup slečny, s kterou jsem komunikoval, nabídka vypracovaná propiskou na cár papíru, oskenovaná tak, že to nešlo přečíst a další věci, mě nakonec spolehlivě odradili. A vítěz je nakonec jasný, je to AustraliaExpert, hlavně díky přístupu Jana Kynycha, se kterým jsem po mailu vše vyřešili a viza jsme obdrželi po cca třech týdnech od zaplacení.

Takže jsme teď maximálně spokojený a já se biju do prsou. Doufám, že mi to vydrží i po příletu do Sydney. Jelikož, když máte agenturu, musíte ještě vybrat školu a typ studia. Výběr škol asi nebudu vypisovat je jich miliarda, a přestože peníze u nás nehráli nejhlavnější roli, tak milionáři taky nejsme, takže jsme vybrali školu, kterou bych zařadil do takové nižší střední třídy, a budeme doufat, že hlavní kritérium, které jsme zvažovali, a to mezinárodní mix studentů, bude splněno dle našich představ.  Jinak tohle je ta škola http://elsis.edu.au/

Začínáme zde 30. 9. 2013, deseti týdny General Englisch, poté máme 5 týdnů volno a pokračujeme deseti týdny přípravným kurzem na FCE. Poté úspěšně složíme zkoušku FCE a máme hotovo a já budu mít splněno to, co jsem si slíbil před odletem na Nový Zéland.

Tak Nám držte palec :-)



Počet obyvatel města/země: 4,336,374 / 21,262,641
Délka života: 81,6 let
HDP: 800,5 mld. dolarů




Žádné komentáře :

Okomentovat