expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

neděle 28. července 2013

Nedělní chvilka poezie

New Zealand Ashburton 28. 7. 2013


V současné době, po mých 20 ti měsících na Zélandu, čekáme s Evičkou a jejímy 12 měsíčky:-) na studentská víza do Austrálie, a tomu předcházelo vybrání agentury, se kterou do Austrálie pojedeme, vybrání školy na kterou budeme chodit a také naplánování délky a typu studia a tomu předcházelo googlení informací, které mě přivedlo na spoustu blogů. Chvilku už jsem si myslel, že každý kdo byl v Austrálii, má blog, ale tak to snad není a i kdyby bylo, tak je to fajn. Našel jsem spoustu zajímavého materiálu ke čtení a kupodivu jsem se i dozvěděl nějaké informace, které jsem hledal. Některé blogy jsou na světě i několik let a přišlo mi to jako hezká mapa, ve které je krásně vidět, kudy všichni ty človíčkové šli. Ale to hlavní, inspirovalo mě to a už konečně přimělo, abych vytvořil blog svůj vlastní. Tak tady ho máme, snad to nebude moc velká nuda.


Pořád mě nenapadl normální úvodní článek do tohoto blogu tak tenhle berte s rezervou jako že je jen jako
 :-) Hlavně jsem si chtěl zkusit všechny funkce a trošku si to tady osahat.

Pár fotek z nedělního Ashburtonu :-)



Žádné komentáře :

Okomentovat